Znaleziono 4089 wyników

autor: Belmondo
dzisiaj, 11:28
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Equinoxe Infinity

Och, jeśli Twoj post nie był zgrabny, to mój musiał być niezdarny :D. Te swiadome cele to po prostu taka troche szara strefa, dlatego ja nie przepadam jak ktokolwiek sie na cos takiego powoluje, po ktorejkolwiek stronie. Moze mam jakas traume ze szkoly, w ktorej przed 89 byla jedyna mozliwa interpre...
autor: Belmondo
dzisiaj, 0:20
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Equinoxe Infinity

(...) z pewnością (...) (...) na pewno (...) Skad taka pewnosc? A to, że ma posłuch wśród młodzieży nie sprawi, że sama muzyka nagle stanie się czymś wartym uwagi. Ta muzyka wsrod mlodziezy (i nie tylko) juz jest warta uwagi i to jest fakt. Ona moze co najwyzej nie byc warta Twojej uwagi. Taco ma 2...
autor: Belmondo
wczoraj, 0:05
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Equinoxe Infinity

Ale czy "młodzi" pójdą za tymi utworami? Na pewno groziłoby to bardziej takim utworom jak Coachella Opening, ewidentnie sięgający po synthwave'owe wpływy, ale czy w tym przypadku miałoby to wystarczyć? Nie jestem przekonany. Co to znaczy pojda za? Ze beda nasladowac? Albo ze utwory beda i...
autor: Belmondo
19 wrz 2018, 23:32
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Equinoxe Infinity

nie mniej brzmi to i wygląda na robione po łebkach. Nikt (z mlodych) dzisiaj nie oczekuje i nie potrzebuje sztuki wyzszej. Nikt nie ma na to czasu. JMJ sie w to wpasowuje. Zasadniczo to nie staram się wiązać poziomu grania z ilością odsłuchów, w ogóle nie traktuję tego jakkolwiek miarodajnie - taki...
autor: Belmondo
19 wrz 2018, 22:54
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Equinoxe Infinity

Ciekawosc czy proba wejscia w jego buty? Porzadny poziom grania to kwestia subiektywna, PM7 juz na ten temat sie kiedys dosc trafnie wypowiadal. Nie wiemy co JMJ uwaza. Ma 400k odtworzen w miesiacu na samym Spotify'u. Sam przeciez sobie tego nie odtwarza. 400k w miesiacu to calkiem sporo biorac pod ...
autor: Belmondo
19 wrz 2018, 22:03
Forum: Oprogramowanie
Temat: Idealny program dla początkującego
Odpowiedzi: 78
Odsłony: 7811
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Idealny program dla początkującego

Ilość dostępnych syntezatorów cyfrowych i ilość czasu jaki trzeba poświęcić by zrobić produkt choć trochę nawiązujący do tego co jest na rynku zdecydowanie podcina mi skrzydła. Think out of the box! Moze trzeba wlasnie zrobic cos co nie nawiazuje? Mysle, ze rodzaj syntezy dzisiaj jest drugorzedny. ...
autor: Belmondo
19 wrz 2018, 18:51
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Equinoxe Infinity

Apropos tego że sprzęt się nie liczy Tak naprawde to sie troche liczy. Packa na muchy Wujek nie wbije gwozdzia w deske ani nozyczkami do papieru nie poroabie drewna. A my tu jeszcze dyskutujemy o takiej pacce, w ktorej raczka sie potrafi zlamac juz przy zamachnieciu :), a ludzie ja kupuja tylko dla...
autor: Belmondo
19 wrz 2018, 18:07
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Equinoxe Infinity

Oj tam szczęśliwy... Czyz nie do tego kazdy dazy? Odnosilem sie bardziej do tego: Podstawowym problemem Jarra jest (...) Problemem Jarre'a na pewno jest to, że (...) Sam wielokrotnie wyrażałem żal z tego powodu, że (...) Po prostu boli mnie (...) (...) moim zdaniem również idealne określenie krzywd...
autor: Belmondo
19 wrz 2018, 15:05
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Equinoxe Infinity

Roznica pokolen, takze zwyczajna kwestia roznicy gustow.
Swiat jest duzo duzo wiekszy niz to forum.
Postarajcie sie spojrzec przez inny niz tylko swoj pryzmat i swoj punkt widzenia jak byscie wiedzieli co dla JMJ jest najlepsze aby byl szczesliwy. On sam to lepiej wie.
autor: Belmondo
18 wrz 2018, 20:23
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Equinoxe Infinity

Ja bym powiedział, że już samo kupowanie czegoś takiego pod reakcje znajomych jest dość idiotyczne. Samo w sobie jest. Ale chlopcy czasem musza sie czyms bezsensownym pochwalic dla higieny umyslu ;) i to akurat rozumiem. W przypadku tekstu "brzmienia nawiązujące do klasycznych analogów" b...
autor: Belmondo
18 wrz 2018, 19:09
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Nowy projekt?

Sam mógłbym potwierdzić tezę, którą przedstawiasz, mam znajomych, którzy próbują swoich muzycznych sił i "chwalą się" tym czy owym, ale czy to byłaby jakaś ogólna wytyczna, jakaś prawidłowość? Nie jestem w stanie znalezc logicznego wytlumaczenia, dla ktorego warto kupic tani analogowy syn...
autor: Belmondo
18 wrz 2018, 19:07
Forum: Recenzje
Temat: Czego teraz słuchacie
Odpowiedzi: 3006
Odsłony: 767724
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Czego teraz słuchacie

Nie trudno zauwazyc, ze do DG. DG jest subiektywny, co trzeba brac z dystansem, ale tez miedzy wierszami ma trafne i ciekawe spostrzezenia. Jestem przekonany, ze DG zdaje sobie sprawe z tego ze Beloved to w zasadzie zespol jednego przeboju, jednak postawienie w tym jednym konkretnym przypadku znaku ...
autor: Belmondo
18 wrz 2018, 11:54
Forum: Recenzje
Temat: Czego teraz słuchacie
Odpowiedzi: 3006
Odsłony: 767724
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Czego teraz słuchacie

Nie przejmuj sie wszyscy to mamy tam gdzie wchodzi czynnik emocjonalny. Nasze mozgi maja tendencje to widzenia wybiorczego gdy czlowiek jest z czyms emocjonalnie zwiazany. Bardzo trudno to obejsc czy uniknac.
autor: Belmondo
18 wrz 2018, 11:52
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Nowy projekt?

No dobrze, ale to tylko taki dowód anegdotyczny. (z tym fejsem ofc) Tak nie do konca :) Na Bandcampie znalazłbym wielu muzyków, którzy pakują się w tanie analogi i nie tworzą byle czego. Och, trudno o takie utozsamienie. Jest bardzo wiele aspektow z tym zwiazanych. Tworzenie to jedno, wykorzystanie...
autor: Belmondo
17 wrz 2018, 23:39
Forum: Recenzje
Temat: Czego teraz słuchacie
Odpowiedzi: 3006
Odsłony: 767724
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Czego teraz słuchacie

Sublime pisze:Jako fan Depeche Mode


Aaaa, to stad ta sztywnosc w mysleniu 8)
autor: Belmondo
17 wrz 2018, 23:38
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Nowy projekt?

i myślę, że raczej zyskujemy niż tracimy na bardziej swobodnym dostępie do analogów. Tez tak uwazam, tylko mocno rozdmuchujesz temat na lewo i prawo :D Niech mod to jakis wydzieli. Zapewniam, że dzisiaj naprawdę da się z tego wykręcić muzykę na naprawdę dobrym poziomie Srubokretem tez mozna wbic gw...
autor: Belmondo
17 wrz 2018, 15:21
Forum: Recenzje
Temat: Czego teraz słuchacie
Odpowiedzi: 3006
Odsłony: 767724
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Czego teraz słuchacie

Belmondo a Ty czego ostatnio słuchasz? Zlapales mnie. Hopkinsa :o . Serio. Troche mam malo czasu aby przesledzic cala tworczosc, ale to zrobie. Nastepny jest Moderat. Potem Bjork. Wczoraj przypomnialem sobie Fragile Midge Ure'a (bylem na koncercie w tym roku i wracam czesto do tego artysty). Orches...
autor: Belmondo
17 wrz 2018, 15:09
Forum: Komponowanie
Temat: Synthstrom Deluge - już gra :)
Odpowiedzi: 5
Odsłony: 156
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Synthstrom Deluge - już gra :)

Nie musiala. Mogla. Potezna moc tego instrumentu lezala w mozliwosci twoerzenia przebiegow za pomoca, hehe, panela dotykowego. Gdybys chcial klasyfikowac syntezatory wg posiadania oscylatorow, musialbys odrzucic mysle 80-90% tego, co obecnie powstaje i powstawalo przez ostatnie dekady. Oscylatory ma...
autor: Belmondo
17 wrz 2018, 15:03
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Equinoxe Infinity

Jaka różnica czy tanie, czy drogie? Jak dla mnie zasadnicza. Czy wprowadzenie na rynek maluchow (fiat 126p) u nas w kraju albo vw garbusa na swiecie spowodowalo powrot to silnikow chlodzinych powietrzem? Nie. Pojawienie sie po prosu spowodowalo, ze pojazdy staly sie dostepne dla tych, ktorych nie b...
autor: Belmondo
16 wrz 2018, 17:22
Forum: Jean Michel Jarre
Temat: Equinoxe Infinity
Odpowiedzi: 67
Odsłony: 3216
Płeć: Nieokreślona - Nieokreślona

Re: Equinoxe Infinity

No właśnie, sam piszesz, że tanie analogi są modne :) Mala poprawka, wielka roznica. Trudno to nazwac powrotem, bo tanich analogow nie bylo 20 lat temu. Mało który młody zaufa muzyce robionej przez 67-latka :) To prawda. Niemniej plyty sie nie najgorzej zdaje sie sprzedaja. Ktos je musi kupowac? kl...

Wyszukiwanie zaawansowane

Studio Nagrań : Zastrzeżenia