Ogłoszenie
Studio Nagrań zostało przebudowane i uruchomione w oparciu o najnowsze dostępne skrypty phpBB. W procesie konwersji z dotychczasowej wersji ("by Przemo") mogły wystąpić drobne błędy. W przypadku dostrzeżenia jakichkolwiek nieprawidłowości proszę informować Administrację.

Tangerine DreamChristopher Franke - Undercurrent

Moderator: fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
mcduff
Stary wyga
Jestem muzykiem: Nie wiem
Kontaktowanie:
Status: Offline

Christopher Franke - Undercurrent

Post #114157 autor: mcduff » 01 mar 2017, 16:48

Jakoś tak niespodziewanie pojawiła się nowa muzyka od Chrisa Franke. Wczoraj zajrzałem na profil Franke na Spotify, chcąc posłuchać sobie jakieś klasyki i okazało się, ze pojawiły się (rzekomo we wrześniu 2016, ale wydaje mi się, że bym zauważył przy wcześniejszych wizytach) zupełnie nowe pozycje tego artysty, cokolwiek tajemnicze. Są to cztery albumy: Undercurrent vol. 1-3 oraz Dark Ambient, zawierające każda po ok. godzinę z hakiem muzyki, zdecydowanie elektronicznej (brzmienia orkiestry symfonicznej, do której Franke chętnie sięgał w drugiej połowie lat 90tych raczej trudno się doszukać). Niestety wszystko ma postać kilkudziesięciu 1-2 minutowych miniatur, więc trudno się w cokolwiek wsłuchać.

Zastanawiające, że poza pojawieniem się tej muzyki na Spotify i kilku innych serwisach tego typu, nie ma praktycznie informacji, co to są za płyty (może źle szukałem?!). Podejrzewam, że to jakaś antologia muzyki, jaką Franke w ostatnich latach tworzył dla telewizji. Nie widać tez, by ta muzyka ukazała się w postaci materialnej poza internetem.
A gentleman is a man who has respect
for those who can be of no possible service to him

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST
Awatar użytkownika

Lord Rayden
Beton
Jestem muzykiem: Nie
Ulubieni wykonawcy: TD, Klaus Schulze, BKS, Rainbow Serpent, TM Solver, Neue Berliner Schule

Post #114160 autor: Lord Rayden » 03 mar 2017, 11:04

Wygląda,że to muzyka ilustracyjna.