Inni muzycy zagraniczniLoomeer. Muzyk z Czech. Nowy Król Elmuzyki nadchodzi.

Dyskusje o muzykach, dla których nie zostały otwarte osobne fora.

Moderatorzy: monsoon, fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
DigitalSWorld
Twardziel
Jestem muzykiem: Nie wiem
Kontaktowanie:
Status: Offline

Loomeer. Muzyk z Czech. Nowy Król Elmuzyki nadchodzi.

Post #95513 autor: DigitalSWorld » 11 sty 2012, 20:02

Loomeer pokazuje nam muzykom miejsce w szeregu, ba jest Loomeer i cała reszta, moja muza przy jego jest niczym, wręcz czuję się nieswojo słuchając tego albumu.

Czekałem na takie utwory wiele lat, coś nowego fajnego w elmuzyce się stało!!!!

Koniecznie musicie mieć ten album ! Jest to gratka dla elmuzyków !!!!

Nie zwlekaj ! http://www.jamendo.com/en/album/104508
Muzyka
https://digitalsimplyworld.bandcamp.com

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST

esflores
Beton
Kontaktowanie:

Post #95517 autor: esflores » 12 sty 2012, 10:44

Tja ! biorę to na warsztat. Ma ktoś ochotę coś skrobnąć na bloga? - czeka nagroda - nowe piwo żurawinowe :wink:

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Autor tematu
DigitalSWorld
Twardziel
Kontaktowanie:

Post #95519 autor: DigitalSWorld » 12 sty 2012, 12:53

Jestem zachwycony tym materiałem i jestem ciekawy jak Ty Esfloresie odbierasz te dźwięki.
Zgłosiłeś się pierwszy i będzie miło czytać to co napiszesz.
Pozdrawiam.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

suncover
Stary wyga
Kontaktowanie:

Post #95520 autor: suncover » 12 sty 2012, 17:10