Inni muzycy polscyDokument Boiler Room o Polskiej muzyce elektronicznej

Dyskusje o muzykach, dla których nie zostały otwarte osobne fora.

Moderatorzy: monsoon, fantomasz, radek tymecki

Awatar użytkownika

Autor tematu
olo81
Stary wyga
Jestem muzykiem: Tak
Ulubieni wykonawcy: Aphex Twin, Jacek Sienkiewicz, Aron Funk, Richad Devine, Aleksi Perälä, PJ Harvey, Joy Division, Coil, Autechre, Boards of Canada, Cex, Kid606, Mikołaj Bugajak, We Will Fail, Ceephax Acid Crew, Radian
Kontaktowanie:
Status: Offline

Dokument Boiler Room o Polskiej muzyce elektronicznej

Post #110903 autor: olo81 » 25 lut 2015, 18:41

Boiler Room w zeszłym roku pierwszy raz zawitało do Polski, występ Jacka Sienkiewicza który otwierał serie był obłędny. Ale nie o tym cała zabawa zaowocowała dokumentem z Polski :)

https://www.youtube.com/watch?v=RyPa6mqdyoYc

Oraz tekst

http://boilerroom.tv/its-all-about-the-rebel-inside-polands-electronic-legacy/
Ostatnio zmieniony 25 lut 2015, 18:52 przez olo81, łącznie zmieniany 2 razy.
Życie bez roweru powoduje raka i choroby serca!!!
http://olo.wikidot.com/

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST
Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué
Jestem muzykiem: Nie wiem

Post #110913 autor: Belmondo » 28 lut 2015, 22:16

Fajny dokument.
Tak przy okazji, bardziej otwartym gustom polecam przyjrzec sie projektowi Rebeka.
Let us be thankful we have commerce. Buy more. Buy more now. Buy. And be happy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

PM7
Beton

Post #110916 autor: PM7 » 28 lut 2015, 22:54

Właśnie się przyglądam tak pobieżnie.
Słyszę tam połączenie stylistyk ostatnich 60 lat z naciskiem na lata 50, 80, 2010+, przynajmniej w tych które przesłuchałem (m.in. Stars, Melancholia, Nothing to give).
Poza tym, nawet mój złom jakoś przy tym ożył dźwiękowo, więc chyba dobrze zrealizowane.

Ale na te ich podrygi podczas koncertu Kultura 2.0 NInA nie mogę patrzeć.
"Musicians don't dance!"