LinkowniaArchiwum nagrań red. Jerzego Kordowicza

Trafiłeś w sieci na ciekawe strony muzyczne? Znasz adresy wyjątkowo interesujących materiałów? Zostaw je tutaj!

Moderatorzy: monsoon, fantomasz

Awatar użytkownika

Autor tematu
BM
Niedoświadczony
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

Archiwum nagrań red. Jerzego Kordowicza

Post #99178 autor: BM » 20 sie 2012, 22:45

Przewietrzyłem część archiwum muzycznego i znalazłem kilkanaście audycji red. Jerzego Kordowicza. Posiadam ich jeszcze więcej, ale aktualnie nie mam możliwości zgrania z mini-dyskietek. Może w jakiejś przyszłości. Choć kwestia dotyczy raczej lat 2002 - 2004, a te, jak zauważyłem, są dość licznie reprezentowane w sieci. Stąd nie mam większego ciśnienia, a tymczasem zapraszam serdecznie do pobierania głównie starszych (nawet 1999, 2000) nagrań:

http://anadyomene-records.com/subsite/sub_kordowicz.htm

I pamiętajcie: wolna kultura! Negujcie mainstream, nie ufajcie korporacyjnym mediom i nie wspierajcie komercyjnej muzyki! :cool:

[ Dodano: 2012-08-21, 12:45 ]
Dodałem wiele kolejnych, starszych nagrań, w tym m.in. podsumowanie Top-Tlen 1999, Józefa Skrzeka w noc z Wielkiego Piątku na Wielką Sobotę, czy "Krawędź Światów"... To nie jest jeszcze koniec archiwum. Polecam!

Od siebie dodam refleksję, że dopiero z perspektywy tych kilkunastu lat łatwiej ocenić prezentowaną muzykę. To archiwum traktuję jako bezcenną wartość dokumentacyjną. Cóż, po latach nawet wiadomości (polityczne) nabierają znaczącej wartości i są cenniejsze, niż większość wydanej muzyki, po którą jest względnie łatwo sięgnąć.

Tak na marginesie. Jakiś czas temu znalazłem również stare kasety VHS, nagrywane magnetowidem z ustawianym zdalnie czasem. Filmów z ówczesnej telewizji nocnej nie da się dziś oglądać, obrażają średnią inteligencję człowieka. Lecz zapowiedzi speakerów, reportaże z ludźmi sprzed lat (ubiory, samochody na ulicach...): bezcenne! :!: