VangelisAlexander

Moderatorzy: monsoon, fantomasz, spawngamer

Autor tematu
toslink
Zaawansowany
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

Alexander

Post #6352 autor: toslink » 18 sty 2005, 14:40

Witam wszystkich, widziałem wreszcie Aleksandra. Dla mnie SUPER, uwielbiam filmy typowo biograficzne, historyczne, itp. Faktem jest że w niektórych momentach film jest przydługawy. Muzyka doskonale wkomponowana w toczącą się akcję. Chociaż nie wiem dlaczego, ale mi coś "delikatnie" brakuje. Po bardzo dokładnym i wnikliwym przesłychaniu płyty śmię stwierdzić że w filmie tak jakby brakowało niektórych fragmentów muzyki z płyty - ale może dlatego tak twierdzę bo oglądałem film po raz pierwszy i dlatego zamierzam iść jeszcze raz. Jedno jest pewne, mi ogólnie cały film bardzo się podoba i treść muzyki wkomponowanej przez Vangelisa do obrazu. CD przesłuchałem już pewnie z 100 razy. Chętnie posłuchałbym innych wersji poszczególnych tracków z płyty, mniemam że Vangelis napewno takowe skomponował - to byłoby coś. Gorąco polecam miłośnikom muzyki Vangelisa i filmów o tematyce biograficznej , historycznej, kostiumowej itp. Pozdrawiam was wszystkich. Kocham twórczość mistrza Vangelisa. :D :) :? 8)

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST
Awatar użytkownika

monsoon
Habitué
Kontaktowanie:

Post #6368 autor: monsoon » 27 sty 2005, 8:55

ktos juz to powiedział - muzyka była za cicho! przynajmniej podczas mojej projekcji, ale to chyba dośc powszechny problem - inżynier dźwieku za bardzo przyciszył muzyke w filmie.

za to ja wam cos powiem - kontrując tych, co piszą o filmie, że chaotyczny, że nudnawy, itp.
film jest za krótki!
3 godziny to za mało żeby naprawde rozwinąc skrzydła i opowiedziec ta historię jak należy. co my tu mamy? 2 bitwy, trochę wędrówki, troche retrospektyw (moim zdaniem Stone zupełnie niepotrzebnie pokazał śmierć Filipa we flashbacku, powinno to iść chronologicznie) no i troche rozterek i swawoli Alexa