Nowi członkowie forumWitam elektronicznie

Właśnie zarejestrowałeś się na forum? Opowiedz nam o sobie...

Moderator: fantomasz

Regulamin forum
:hi:
W tym miejscu nowi użytkownicy Forum mogą się przywitać i przedstawić pozostałym użytkownikom. Raczej nie prowadzimy tutaj zbyt żywiołowych dyskusji...
Awatar użytkownika

Autor tematu
Visionary
Nowicjusz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Status: Offline

Witam elektronicznie

Post #97425 autor: Visionary » 18 kwie 2012, 13:17

Mam na imię Jarek. Muzyka jest dla mnie sprawą wyjątkowo ważną i towarzyszy mi właściwie od najmłodszych lat. Sam nie jestem, niestety, muzykiem, ale słucham bardzo dużo muzyki różnych rodzajów, w tym elektronicznej.
Fanem el-muzyki stałem się w 13 roku życia, pod wpływem solowego debiutu Marka Bilińskiego. Chyba każdy spośród Was, kto dorastał w latach osiemdziesiątych, pamięta singiel "Fontanna radości" w wiśniowej kopercie... Odleciałem i tak mi zostało.
Moi ulubieni wykonawcy muzyki elektronicznej to Jean-Michel Jarre (do "Zoolooka" włącznie), Tangerine Dream (z lat 70/80), Kraftwerk, Isao Tomita, Wendy Carlos, Vangelis, a w Polsce - chyba nadal Biliński. Mam nadzieję uzupełnić tutaj swoją wiedzę z tej dziedziny i poznać twórczość artystów, z których twórczością nie miałem się jeszcze okazji zetknąć.
Oprócz elektronicznych dźwięków szczególnie dużo znaczy dla mnie rock (zwłaszcza progresywny, choć nie tylko), muzyka klasyczna oraz niektóre zjawiska ze świata jazzu. Nie unikam dobrego popu, ale musi być naprawdę dobry.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2012, 13:17 przez Visionary, łącznie zmieniany 1 raz.

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST

RadioactiveTangerine
Habitué
Kontaktowanie:

Post #97429 autor: RadioactiveTangerine » 18 kwie 2012, 14:51