SprzętProblem z szumami

Rozmowy na temat syntezatorów, modułów etc.

Moderator: fantomasz

Autor tematu
marek99p
Nowicjusz
Jestem muzykiem: Nie wiem
Kontaktowanie:
Status: Offline

Problem z szumami

Post #89327 autor: marek99p » 07 paź 2010, 10:01

Witam.
gram na perkusja jakieś 3 lata i ostatnio wzięło mnie na stworzenie małego studia na nagrywania moich wypocin. Mój zestaw to mikser behringer UB1202, mikrofon pojemnościowy C-1, mikr. do werbla, i jakiś za 15zł :sad: ustawiony przy stopie. oto tego efekty:
http://marek24p.wrzuta.pl/audio/1hGWp7tEXC4/probka_szum

Kwiestie umiejętności pomijam, Chodzi mi głównie o te cholerne szumy. siedzę nad tym już 3 dni i nie ma żadnych efektów. Siedząc trochę na różnych forach wyczytałem że to wina karty dźwiękowej (niestety mam jakiś zintegrowany syf). Pomijam też fakt że niestety zacząłem od d...y strony, bo najpierw powinno się pomysleć o karcie a na końcu mikser - no cóż, polak mądry po szkodzie ale... Moje pytanie czy zakup dobrej karty wyeliminuje te szumy? Na pewno trochę tego idzie z miksera (podobno wszystkie ber. tak szumią)i troche chyba z karty co? Myślałem o e-mu 0202, m-audio 2496 lub fast track II usb. ten ostatni tak myslę, że mógłby chyba zniwelować szumy najmocniej bo pojemnościówkę dałbym prosto do karty, zawsze to jedno ogniwo mniej. Jak to jest tymi szumami? Pomocy

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

TEST
Awatar użytkownika

Nerious
Habitué
Kontaktowanie:

Post #89329 autor: Nerious » 07 paź 2010, 10:57

Upewnij się jeszcze czy nie masz pętly mas i czy komp jest uziemiony.
"muzyka jest jedna, tylko ludzie są różni"
Newsletter:
http://aioptk.com/v6n

Link:
BBcode:
HTML:
Ukryj linki do posta
Pokaż linki do posta

Awatar użytkownika

Belmondo
Habitué

Post #89334 autor: Belmondo » 07 paź 2010, 11:23

Nerious pisze:Upewnij się jeszcze czy nie masz pętly mas i czy komp jest uziemiony.

Tam akurat slychac wyraznie szum, wiec to nie to.